Zondag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu

Zondag

Blijf op de hoogte en volg Evelien

04 April 2018 | Kenia, Kisumu

Vandaag optijd uit bed om naar de kerk te gaan. We gingen met de tuk tuk erheen en kwamen voor het eerst ook over de zand wegen, een aantal blauwe plekken extra kan ik jullie vertellen! Ik vond het wel heel leuk in de tuk tuk, je kan goed rond kijken en we hebben weer veel nieuwe dingen gezien onderweg, ook hebben we een praatje gemaakt met onze chaffeur maurice. Hij brengt ons door de weeks ook naar stage, een vaste chaffeur van de tuk tuks dus eigenlijk voor ons.
Vanwege pasen was het erg druk bij de kerk en werden er meerdere diensten gehouden, wij konden aansluiten bij de 2e dienst. Zelf kom ik eigenlijk niet in een kerk, dus ik was wel nieuwsgierig hoe het hier zou zijn. Er werd veel gezongen en sommige dansten ook fanatiek mee. Tussen door werd er voor gelezen en deden de mensen bidden. Ik vond het mooi om te zien hoe de mensen zich hier in inleeften.
De dienst duurde iets langer dan 2 uur, dat vond ik eerlijk gezegd wel erg lang en was me concentratie toen ook wel kwijt.
Na de dienst hebben we lekker een ontspannen middagje gehouden bij het zwembad.
Aan het einde van de dag zijn we naar Dunga Hill camp gegaan. Hier wilden we de zonsondergang kijken, maar door de bewolking hebben we het niet helemaal kunnen zien. Wel hebben we nog een nijlpaard gespot in het meer!
Na de zonsondergang hebben we nog lekker op het terras wat gegeten en gedronken terwijl er verschillende bandjes optraden. De sfeer was erg gezellig en het zag er allemaal mooi uit!
Morgen gaan we met een bootje het meer op om nog meer nijlpaarden proberen te spotten!
Voor nu ga ik lekker slapen,
Kus

  • 05 April 2018 - 07:57

    Laura Schoutens :

    Leuk geschreven Eef!!

    We want more!!

    ❤️❤️❤️❤️❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Volg mijn avontuur in Kenia, via mijn reisverslagen en foto's!

Actief sinds 26 Maart 2018
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 8006

Voorgaande reizen:

29 Maart 2018 - 26 Juni 2018

Stage in Kenia

Landen bezocht: