Een heel rustig weekendje - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu Een heel rustig weekendje - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu

Een heel rustig weekendje

Blijf op de hoogte en volg Evelien

31 Mei 2018 | Kenia, Kisumu

Zaterdag 28-04-18
Vandaag zijn er een aantal meiden monkey rock gaan beklimmen. Ik had er toch maar voor gekozen om in me bed te blijven liggen en lekker uit te rusten. De berg kunnen we later namelijk nog een keer beklimmen als de nieuwe meiden er zijn.
In de avond ben ik als enige van mij groepje samen met de meiden van het andere groepje wat gaan drinken bij Roan, hier hebben we gezellig gekletst en het niet te laat gemaakt.

Zondag 29-04-10
Weer een lekker relax dagje. De meiden die de berg hadden beklommen voelde wel wat spierpijn, dus dit kwam goed uit.
Ik heb wat bij het zwembad gelegen en verder niet heel veel gedaan.

  • 01 Juni 2018 - 13:50

    Marjan Bolluijt:

    Lieve Evelien,
    Wat kun je toch al terugkijken op een mooie reis en een super ervaring!
    Je verhalen zijn gezellig om te lezen met wat je allemaal mee maakt. Je ma is trots op je!
    Geniet nog van de laatste weken want het aftellen is toch wel een beetje gestart, dikke knuffel en nog heel veel genieten en plezier! Eerst nog op naar je 18de verjaardag xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Volg mijn avontuur in Kenia, via mijn reisverslagen en foto's!

Actief sinds 26 Maart 2018
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 7965

Voorgaande reizen:

29 Maart 2018 - 26 Juni 2018

Stage in Kenia

Landen bezocht: