Maandag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu

Maandag

Blijf op de hoogte en volg Evelien

04 April 2018 | Kenia, Kisumu

Op tijd uit de veren om nijlpaarden te spotten, het uit bed gaan gaat in ieder geval sneller dan de vorige keren! We zijn met de tuk tuk naar Lake victoria gegaan, onderweg enorm hard me hoofd gestoten door de hobbels, maar gelukkig geen last van gehad! Bij lake victoria gingen we met een keniaans bootje het meer op. We zagen veel verschillende dingen, van luxe hotels die gebouwd werden tot mensen die zichzelf moesten wassen in het meer. Ook werd er veel gevist.
Na een stukje varen kwamen we bij een groep nijlpaarden, in totaal 5. Het was erg gaaf om hen van zo dichtbij te zien!!
Wanneer we dit gedaan hadden waren we een middagje vrij, heerlijk! Lekker bij het zwembad gelegen en wat gezwommen. Zo’n middagje kan natuurlijk niet zonder spanning of schrik, dus er gebeurt ook weer wat hoor! De eigenaren hebben een hondje en die zit achter een leguaan aan. Ze komen ineens de bosjes uitgevlogen en wat denk je? De leguaan sprong zo het zwembad in... ik sprong er zo uit kan ik jullie vertellen!! De leguaan was er gelukkig snel weer uit en wij konden er wel om lachen, maar wat een schrik moment!
Verder hebben we lekker relaxed met ze alle en een rustig avondje gehad. Op naar morgen, we gaan langs de gouvernement die ons hebben geholpen om stage te mogen/kunnen lopen en we gaan bij de stage plekken kijken! Ik heb er nu al zin in!
Kus

• 04 April 2018 - 20:03

Diana:

Haha Evelien dat heb jij weer meid! Een leguaan in het zwembad, je was er vast snel uit ;-)
    Heel veel succes op je stage.
    Kus tante Diana