Maandag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu

Maandag

Blijf op de hoogte en volg Evelien

24 April 2018 | Kenia, Kisumu

Het is zo ver, onze eerste volle week stage gaat beginnen! Wat heb ik er zin in!! Aangekomen op stage konden we meteen aan de slag, we werden net zoals eerst gewoon vrij en alleen gelaten. De kinderen hebben nu vakantie, dus ze krijgen ook geen les. Wel zaten de jongere kinderen gewoon in hun leslokaaltje en hebben wij ons hier bij aangesloten. We hebben lekker wat gedanst en gezongen. Rond 10.30 gingen de kinderen ontbijten, hier heb ik bij geholpen. Ze krijgen een soort warme chocomelk met 2 boterhammen, de oudere kinderen krijgen 3 boterhammen. Tijdens het ontbijt zijn mijn medestudenten met een kindje naar het ziekenhuis gegaan om medicijnen op te halen. Dit duurde wel 1,5 uur. In die tijd kwamen er nog studenten langs die 2 jaar geleden hier stage hadden gelopen, samen met hun ben ik verder gaan spelen met de kinderen. We hebben spelletjes gedaan met bellenblaas, ballonnen, zijn estafette gaan doen met het doorgeven van stokjes en natuurlijk nog meer gedanst! Ze zijn gek op dansen hier. De tijd vloog voorbij! Eenmaal thuis was ik wel bekaf, wat geven die kinderen een energie, maar wat kost het ook een energie! Ik heb in ieder geval al wel weer enorm veel zin in morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Volg mijn avontuur in Kenia, via mijn reisverslagen en foto's!

Actief sinds 26 Maart 2018
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 8003

Voorgaande reizen:

29 Maart 2018 - 26 Juni 2018

Stage in Kenia

Landen bezocht: