Vrijdag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Evelien Saarloos - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Blijf op de hoogte en volg Evelien

11 April 2018 | Kenia, Kisumu

Zo wat een luxe, vrijdag is altijd onze vrije dag! Een lekker lang weekend dus. Ik vind het niet zo heel erg, want ben best wel moe van gisteren en alle andere dagen met zoveel nieuwe dingen en nieuwe indrukken. We hebben lekker wat uitgeslapen en zijn toen rustig boodschappen gaan doen. Eerst regende het een beetje, maar dit klaarde gelukkig op! We hebben lekker bij het zwembad gelegen en vrij weinig gedaan. In de avond zijn we weer naar hill camp gegaan, hier hebben we mogen genieten van een mooie zonsondergang en nijlpaarden! De nijlpaarden kwamen ineens voorbij gezwommen, zo’n 10 meter voor onze neus! Wat was dit gaaf!!
Toen de zon onder was hebben we nog gezellig wat gedronken en geklets. De vrijdag zit er nu ook al weer op, net als mijn eerste week! Wat gaat de tijd ineens snel. Nu verder genieten van het weekend en voorbereiden op een hele stageweek!
Kus